Sunday, January 4, 2015

waist nipper premium beautiful untuk lelaki??



Soalan 1 :

Lelaki yg telah berkahwin, majoritinya perut akan naik. Adakah cara utk mengempiskan perut buncit? Body normal. Cuma perut jer ke depan sikit.

Soalan 2 :
Macam mana nak mengawal perut buncit? Kenapa perut jadi buncit? Kenapa bukan bahagian lain? Bolehkah penggunaan bengkung dapat membantu?


Jawapan :

Jika makan berlebihan, kurang bersenam, badan akan menyimpan makanan berlebihan itu sebagai lemak... tidak kira makanan berlebihan itu daripada lemak, protien ataupun karbohidrat tempat simpanan lemak terpulang kepada genetic & juga jantina. Bagi lelaki biasanya tempat utama adalah perut. Manakalah bagi perempuan, di bahagian peha & pinggang.


Lelaki or wanita yang inginkan perut kempis disyorkan pakailah waist nipper. Selain perut kempis, waist nipper membantu menegakkan tulang belakang anda, membetulkan posture duduk, membaiki kedudukan tulang dengan betul. Apabila anda berdiri, duduk, rukuk dan berjalan, anda berada pada kedudukan tegak srntiasa, tanpa rasa sakit sedikit pun, malahan tanpa sedar anda sebenarnya sudah tampak segak dan tinggi. 

Buncit. Yes, masalah buncit memang sangat normal di kalangan lelaki, especially yang sudah berkahwin. Kadang-kadang badan kurus jer, tapi, buncit. Memang tak boleh dielakkan. Senang jer nak atasi masalah buncit nie. Exercise??Tapi, bukan sumer org nak buat kan. Kebanyakannyer malas. Takder time. Macam-macam alasan.



Harga Premium Beautiful Waist Nipper:
RM676 (s,m & L size)-below90kg
RM743 (XL,XXL)-above 95kg

CARA BAYARAN : CASH / CREDIT CARD

SMS/WHATSAPP
NANA
014 840 3253

No comments:

Post a Comment