Tuesday, December 9, 2014

KELEBIHAN SETIAP BAHAGIAN PREMIUM BEAUTIFUL KORSET


ramai yang tanya nana.. boleh ke nak beli part by part korset premium beautiful ni. jawapannya

BOLEH

 pbexpert tak pernah cakp tak boleh tapi kalu nak body solid molid kene la pakai satu set.
 untuk entri kali ni nana nak recap balik function each part premium beautiful ni. Then nana akan list kan price full set premium beautiful. 




 Korset Premium Beautiful adalah pakaian dalam wanita yang direka khusus untuk pelangsingan dan kesihatan. Korset jenama nombor satu ini telah diiktiraf sebagai produk Superbrands yang diperbuat daripada bahan yang sangat berkualiti dan selesa dipakai sehinggakan dijamin kualitinya sepanjang hayat.

Berpandukan teknologi terulung dari tiga buah negara maju iaitu Amerika Syarikat, Jepun dan Jerman korset Premium Beautiful ini telah dicipta untuk mempertingkatkan kesihatan disamping memberi pembentukan badan yang cantik.

Rahsianya terdapat pada bebenang korset Premium Beautiful yang disuntik dengan bahan yang menghasilkan gelombang Far Infrared (FIR) yang memberi kesan kebaikan kepada pemakai. Premium beautiful adalah satu-satunya korset pelangsingan yang mengandungi teknologi FIR sejak 18 tahun dahulu sehingga kini.

Sudah ramai yang telah memakai korset Premium Beautiful ini dan merasai kebaikan dari segi peningkatan kesihatan dan kecantikan badan. Kebaikan kesihatan yang diberikan oleh korset ini tidak terhad kepada wanita sahaja. Ia sesuai dimanfaatkan oleh semua orang termasuklah golongan lelaki dan semua peringkat umur termasuklah bayi.

Korset Premium Beautiful ini didatangkan dengan set yang terdiri daripada Long Bra (coli), Long Girdle (seluar) dan Waist Nipper (bengkung). Setiap satu bahagian direka untuk memberi kesan kebaikan yang tersendiri tanpa mengurangkan faktor gaya yang cantik dan keselesaan.


KEISTIMEWAAN LONG BRA




1.Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong payu dara.


2.Lace 'Cup' mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara dari melimpah keluar. Untuk ibu yang menyusukan bayi, hanya tarik kebawah untuk mengeluarkan isi payudara. Tindakbalas ini mengelak dari payudara jatuh. FIR juga terdapat disini, air susu tidak akan menitis-nitis/berhenti ia akan mengoptimumkan perkilangan air susu tidak berlebih tidak juga berkurang.

3.2 batang keluli bermemori (kiri dan kanan di tulang rusuk) berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan . Badan akan terbentuk menjadi kon shape disini- anda akan kelihatan mantap disini.


4. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur payu dara. FIR paling banyak disini untuk pembakaran lemak yang maximum keatas perut yang buncit disini.



KEISTIMEWAAN SHORT BRA


1. Cup berbentuk piramid untuk tujuan pengudaraan, perjalanan darah lebih lancar dan tidak menekan nipple


2. tebal dengan renda yang mempunyai 32 lapisan FIR ( Far Infrared Rays), yang sangat bagus untuk kesihatan tubuh badan, buang toksin dan anti-pembengkakkan


3. tali yang tebal dan tak mudah rosak walaupun pakai berbelas tahun, sekali pun rosak , service adalah FREE SEUMUR HIDUP!

4. Fabrik yang sangat berkualiti dan unik iaitu fabrik Akuatek Akuadyne yang sangat sesuai untuk semua keadaan suhu, tak panas, fabrik yang berciri anti-bau, anti-peluh, anti-fungus dan anti-bakteria ni memang cukup bagi keselesaan pada kita yang duduk di negara bersuhu average 33' - 38' celcius ni.



KEISTIMEWAAN WAIST NIPPER


1- Batang keluli memori(Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful.  Sakit pinggang/belakang juga dapat di atasi...


2- Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.


3- Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk kaum adam yang ada masalah perut kedepan ia pulak sangat sesuai untuk solat dan melakukan aktiviti sukan kerana keluli yang boleh lantur itu tidak akan menyakitkan badan atau menjejaskan aktiviti seharian u olls malah Sakit belakang (slip disc)/pinggang juga akan Kurang sekiranya u olls pakai dengan secara konsisten.... 


KEISTIMEWAAN LONG GIRDLE




1. Menyokong rahim selepas melahirkan anak - macam testimoni customer, lepas anak pertama die, mmg rahim die jatuh! so bila rahim jatuh mmg ada masalah sikit nak conceive ....sambil usaha berurut dengan bidan...pakai PB long girdle hari-hari untuk tetapkan kedudukan rahim :)

anak-anak dara zaman sekarang pun banyak yang ada masalah rahim jatuh...yelah dengan lifestyle skarang kan kite lasak sikit...angkat barang2 berat etc...

so jagalah rahim anda dengan pakai Long Girdle PB yaaa

2. Menstabilkan hormon - ni of courselah, sebab die lancarkan peredaran darah kita...so hormon pun stable :)

3. Mengurangkan senggugut - yang ni paling banyak testimoni customers! 
sebab, far infrared paling banyak dalam corset Premium Beautiful ni ialah dekat bahagian rahim kita :)
so mmg peredaran darah akan lancar, lalu boleh bantu pecahkan darah2 beku dalam rahim tu...
kalau yg 1st time pakai PB, mesti akan rasa warm-warm gitewww

ada testimoni my customer , die everytime period mesti akan MC sehari, sbb senggugut teruk!
lepas pakai PB, kali pertama die tak sedar pun die period, sbb tak sakit lansung :)

best kannn

4. Membantu perlekatan janin - those yang selalu gugur or susah lekat bleh cuba PB, sebab mmg ada testimoni yang berjaya lekat ... Apa pun, rezeki anak keje Allah swt, yet kita kena usaha :)

5. Mencantikkan punggung - yang mana yg leper, lembik, ada selulit tu, mmg digalakkan pakai Pb Corset, sbb dia alihkan balik lemak yg dah bersepah2 ke peha  tu, bentuk balik punggung uols  :)

kalo uols tengok, long girdle PB, kat bahagian punggung tu ada LOVE SHAPE, nipis sikit dr bahagian tepi girdle tu...so die takkan bakar lemak kat punggung, tapi mantapkan pulak punggung kita ...
tapi die kecikkan bahagian tepi peha, and no more peha gesel2 :)

6. Mengurangkan keputihan - yang ni pun mmg terbukti! ada testimoni anak dara, die selama ni takde keputihan, 1st time pakai tu, seminggu keluar keputihan berketul2 macam period!
actually mmg effect die macam bertangas, keluarkan yg tak elok dlm rahim kita....





So how much is the price for each parts?
Premium Beautiful Classic:
Short Bra  RM480 – RM528
Long Bra  RM780 – RM858
Waist Nipper  RM676 – RM745
Long Girdle  RM910 – 1,000
Premium Beautiful Elegance
Long Bra  RM925 – RM1,015
Waist Nipper  RM780 – RM857
Long Girdle  RM1,045 – 1,148



BOOK NOW FOR APPOINTMENT 

#TOPLEADERSCIRCE

NANA
014-8403253

nurfardiana@gmail.com

#pbexpert

No comments:

Post a Comment