Saturday, November 8, 2014

berpantang cara mudah

Hai... Tq to all readers kerana memilih blog nana sebagai tempat rujukan kepada sesape yang sedang preggy dan tggu masa nak deliver bby yang cute mute itu : ) zaman moden yang amat ni kan ade lagi ke yang nak berpantang?? Mungkin ade if uollsss nak body u still macam anak dara even dah beranak 10 pun kan. Some of you akan bagi pendapat leceh nye nak pakai bengkong ni. Kene lilit sana lilit sini. But NO NO NO.. Ini semua tidal akan terjadi kalau korang sarung premium beautiful tau. Jimat masa dan tenaga. Mcm tajuk nya berpantang cara mudah..



RUGINYA TAK PAKAI KORSET SELEPAS BERSALIN. 

Wanita yang tidak langsung peduli pasal badan selepas bersalin akan mengalami perubahan bentuk badan yang semakin teruk. 

Pakai korset supaya ia boleh bantu menyembuhkan otot-otot abdomen dan mengecutkan rahim selepas bersalin 

Ramai hanya pakai semasa berpantang, sebab tu perut semakin kendur dan kedepan, badan mula spt dipam2 dan penuh selulit. (cerita benar)

PB menaikkan balik organ peranakan anda dan oleh sbb itu, slepas beranak 4 sekalipun , organ peranakan anda kemas mcm belum pernah bersalin.

80% wanita yang pernah bersalin tidak boleh pakai baju ketika anak dara atau sebelum bersalin.. sayangnyee.! memang makan hati je la.. 

Suami mana tak suka kalau isteri badan cantekkk, bertambah2 sayang+++

PREMIUM BEAUTIFUL adalah korset paling selesa di Malaysia. Oleh sbb itu PB dianugerahkan "SUPERBRAND" 

Yang paling penting 
CANTIK+ SIHAT + SELESA

So kat sini nana nak share dengan wanita wanita di luar testimoni pengguna tegar premium beautiful. Mereka memilih PB sebagai set berpantang dan masih menggunakan walaupun dah lepas masa berpantang



Jangan jeles ye : )
Mereka dah.. Anda bila lagi? 

Nak tau lebih detail tentang premium beautiful boleh contact Nana via

SMS/WhatsApp
(+6) 014 840 3253

#topagentmalaysia
#pbexpert
#topleaderscircle
#tlckelantan



No comments:

Post a Comment