Monday, October 27, 2014

PREMIUM BEAUTIFUL KORSET


Premium Beautiful Corset,  Untuk Siapa?

" Saya dah kurus dah, so tak perlu pakai Premium Beautiful Corset ni lagi."

"Saya tak sakit apa-apa buat masa sekarang dan saya tak perlukan Premium Beautiful Corset ini."

Haaaa ini antara ayat-ayat rejection standard yang di terima dari mereka yang bergelar  wanita mengenai Premium Beautiful Corset ni. apa yang mereka cakap tu tak salah actually. Sebab mereka tak tahu bahawa Premium Beautiful Corset ni bukan korset biasa tau..For your info, Premium Beautiful ini 70% fungsinya adalah untuk kesihatan dan hanya 30% untuk kecantikan. So, can you guys imagine dengan pemakaian Premium Beautiful Corset ini, ianya dapat membantu kita kekal sihat dari dalam :)

Si kurus pun boleh memakai Premium Beautiful Corset ni sebab si kurus pun belum tentu bebas dari masalah-masalah kesihatan seperti keputihan, period pain, sakit belakang dan sebagainya.

Untuk si "comel", lagilah anda perlu pakai Premium Beautiful corset ini sebab dikhuatiri anda akan makin bertambah "comel" jika dibiarkan -_____-


So kali ni cik na nak share siapa yang patut memiliki Premium Beautiful Corset ni :)


  • Jika anda seorang yang sibuk dan mencari sesuatu yang praktikal untuk kekal sihat, cantik dan langsing, pakai Premium Beautiful Corset 8 jam sehari setiap hari akan membantu tubuh anda membakar kalori sebanyak 350-500 kalori setiap hari! 

  • Jika anda ingin mendapatkan bentuk badan idaman anda TANPA PERLU DIET yang kejam :)

  • Jika anda wanita yang hampir kepada umur lewat 30-an dan akan memasuki awal 40-an. Kenapa? Sebab pada waktu ini, kadar metablism wanita semakin menurun dan kadar metabolism yang menurun ini akan mempengaruhi hormon badan seseorang wanita. So, lama-kelamaan badan akan jadi cepat letih, lesu, berat makin bertambah jika ia dibiarkan. Premium Beautiful corset sesuai untuk anda yang ingin meningkatkan kadar metabolism tubuh anda. Bermula awal pada usia 20-an adalah terbaik! :)

  • Jika anda ingin hamil. Premium Beautiful Corset telah berjaya membantu pasangan suami isteri yang menginginkan zuriat dengan izin Allah SWT. Ini terjadi apabila rahim anda sihat. Tahukah anda bahawa memakai Long Girdle Premium Beautiful Corset setiap hari secara konsisten, akan membantu rahim anda kekal sihat dan kuat. Selain itu, ianya juga membantu peranakan anda berada pada tempat yang sepatutnya.

  • Wanita yang dalam pantang. Tak kisah lah anda melahirkan secara normal ataupun melalui pembedahan, Premium Beautiful memang wajib ada di dalam checklist berpantang anda. Ini kerana pemakaian Premium Beautiful Corset sewaktu berpantang akan membantu pengaliran darah kotor keluar dengan lancar, mengeluarkan angin dan peluh-peluh bisa dari badan. Selain itu, pemakaian Long Bra Premium Beautiful Corset sewaktu berpantang akan membantu mengurangkan kesakitan akibat bengkak susu. 


 Testimoni pengguna premium beautiful
Ammyra halim

  • Jika anda mengalami masalah haid tidak teratur dan senggugut yang menyakitkan. 

  • Jika anda mempunyai masalah berat badan dan anda inginkan berat badan idaman tanpa perlu exercise dan tanpa kos pelansingan yang mahal.

  • Jika anda mempunyai masalah back pain dan sakit slip disc. Pemakaian waist nipper Premium Beautiful mampu menyokong tulang belakang dan mengurangkan kesakitan yang anda alami.

  • Jika asset-asset utama and "jatuh" dan kelihatan tidak menarik. Pemakaian Premium Beautiful Corset secara konsisten sekurang-kurangnya 8 jam sehari setiap hari akan membantu meng"up"kan asset-asset anda tanpa perlu suntikan yang menyakitkan.

  • Premium Beautiful Corset juga digelar sebagai Corset Abang Sayang. Ini kerana, bila anda memakai Premium Beautiful ini, suami anda turut sama akan merasai kebaikkan hasil pemakaian Premium Beautiful Corset ini. 

  • Jika anda mengalami masalah keputihan dan mengganggu aktiviti harian anda.


So, in conclusion jika anda seorang WANITA yang mementingkan kesihatan dan dalam masa yang sama ingin kekal langsing pada harga yang sangat-sangat berpatutan tanpa melalui pembedahan yang menyakitkan, PREMIUM BEAUTIFUL CORSET memang untuk anda :)

Love,
Nana

Untuk tahu lebih detail tentang premium beautiful sila hubungi:
014 840 3253
#pbexpert



    No comments:

    Post a Comment