Thursday, October 30, 2014

we love TLC


Boleh dikatakan kebanyakannya bermula daripada keadaan yang tak berapa nak senang.
Ada yang bermula dengan keadaan fizikal yang sakit, menghadkan pergerakan but, still managed to be successful in this business.
Ada yang bermula dengan keadaan anak masih sangat kecil, saving tiada, and husband yang kurang supportive, yet, boleh berjaya dalam business ini.
Ada yang bermula, keadaan di mana hutang keliling pinggang, anak2 yang masih kecil, pun masih boleh berjaya dalam business ini, dan berjaya membayar hutangnya satu demi satu.
Satu yang nana tengok, selalunya, peluang rezeki akan datang dalam keadaan kita sebenarnya tak ready pun. Keadaan kita yang tak berapa nak boleh accept another dugaan.

Cuba baca dalam buku 'Mudahnya Menjemput Rezeki', kata kata yang patut kita pegang sampai bila pun.."Rezeki takkan tersalah tempat, rezeki akan datang tepat pada masanya, rezeki takkan terlambat atau terlewat walau sesaat."
Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya.
And business ini telah membuktikan, tak kisah bagaimana keadaan kita, fizikal kita, background kita, masing2 ada peluang untuk berjaya. Kemahuan kena ada, and tindakan kena cepat.
Alhamdulillah, syukur...



Kalau nak berjaya, berkawan, berdamping dan berguru lah dengan yang berjaya! Lihat dan belajar bagaimana dia berjaya tak mustahil kita juga turut berjaya dan memang sangat pelik jika kita tak berjaya.. Hmmm something wrong somewhere. Emma raja beautiful  jutawan wanita antara bukti kejayaan terbesar yang dilahirkan daripada bisness ni. Kata kata yang beliau ucapakan selalunya ke arah positif. bila kita selalu kata tak boleh.. Hasilnya pun mmg tak boleh la. Faham???


Kenapa cakap Premium Beautiful MAHAL???

Kalau 499 ferrari berharga jutaan ringgit habis di jual tapi kini PREMIUM BEAUTIFUL licin terlajak laris

Bukan harga menjadi nilai tapi kesihatan kecantikan keyakinan menjadi keutamaan bagi pembeli premium beautiful..

Kenapa berhabis duit pada yang tidak pasti.. Kesan Premium Beautiful sudah terbukti.. Jangan ragu2 lagi...

Boleh terus contact nana untuk booking Set PB anda..

10 orang terawal dapat harga istimewa!!!

Love,
Premium beautiful expert
Nana
014 840 3253

#topleaderscircle
#tlckelantan
#topagent




No comments:

Post a Comment